De voorbereiding en start van de vakantie - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van D&J . - WaarBenJij.nu De voorbereiding en start van de vakantie - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van D&J . - WaarBenJij.nu

De voorbereiding en start van de vakantie

Door: D&J

Blijf op de hoogte en volg D&J

08 Augustus 2017 | Duitsland, Kiel

Dag -1:
Zo 1 dag voor vertrek, nog even de laatste dingen regelen…
Tassen inpakken, kattenbakken verschonen, boodschappen, nog even een bezoekje aan de kapper en het spannendste… De auto inpakken, zal het passen of niet….. Foto volgt.

Dag 1:
Alle spullen passen met gemak in de auto, ’s ochtends nog even de laatste dingen regelen, katten verzorgen en knuffelen en dan is het zover, De Vakantie EXPRESS vertrekt richting Kiel. Het is gelukkig mooi weer en zondag dus de drukte valt erg mee. Wel veel wegwerkzaamheden in Duitsland, maar dat wisten we dus we zijn lekker vroeg vertrokken. De eerste 400 km worden door Jolanda gereden de laatste 200 door Dennis. Iets over drieën arriveren we bij de boot en we hebben mazzel want we staan in de goede rij. Onze rij rijdt als enige door. We zitten dan ook redelijk snel in de boot. Spulletjes pakken voor de overnachting want straks mogen we er niet meer bij en dan opzoek naar de kamer. Wat een doolhof! Ik vind de kamer groter dan verwacht, Dennis vind het maar klein. We hebben en stapel bed, dus dat wordt opletten vannacht.

We gaan eerst even de boot verkennen en naar het bovendek, daarna even terug naar de kamer voor een bakkie thee en een stukje chocolade. En natuurlijk voetbal kijken!