Dag 12: Alta – Finnsess - Reisverslag uit Finnset, Noorwegen van D&J . - WaarBenJij.nu Dag 12: Alta – Finnsess - Reisverslag uit Finnset, Noorwegen van D&J . - WaarBenJij.nu

Dag 12: Alta – Finnsess

Door: D&J

Blijf op de hoogte en volg D&J

17 Augustus 2017 | Noorwegen, Finnset

Zo ik heb weer wat te klagen! Wat een ongelofelijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bed!!! Als Dennis zich omdraait dein ik nog een kwartier na (overdrijven is een vak volgens Dennis, en ik ben een vak vrouw al zeg ik het zelf….). Aangezien ik nogal een draaikont ben en Dennis niet te veel tot last wil zijn, dacht ik rond een uur of 1, ik ga wel op de bank liggen, maar dat was zo’n klein bankje daar paste ik alleen opgekruld maar op, dus dan toch maar weer in bed en zo stil mogelijk liggen. Jullie begrijpen dat ik niet echt geslapen heb.

Het ontbijt is wel weer heel erg goed dus dat maakt weer een hoop goed.
We vertrekken rond een uur of 9, we hebben vandaag een lange rit voor de boeg. Het is 400 km waar we volgens de navigatie 6 uur over doen (en dat is natuurlijk zonder pauze). Het wordt voor mij de eerste ervaring met in de bergen rijden, maar ik heb een goed instructeur naast me, dus het gaat best goed. Het is wel weer een super mooie omgeving, het zijn ook leuke wegen om met de Motorfiets te doen, maar ik ben er niet rouwig om dat we met de auto zijn want ook vandaag heeft het zo’n beetje de hele dag geregend.

Onze Vakantie Express doet het trouwens prima hier in deze omgeving! Hij gaat lekker de berg op (in de juiste versnelling) en komt er ook weer prima af (in dezelfde versnelling :-))! Daarnaast is hij ook lekker zuinig, we rijden ruim 1 op 23.

Ik had gisteren op booking.com al gezien dat we niet te veel moesten verwachten van het hotel waar we vandaag zitten, dus heel groot was de tegenvaller niet. Het is tot nu toe het minste hotel (op de Viking Line na natuurlijk). Maar ik heb toch echt de hoop dat het bed hier beter is dan in de vorige.
We hebben weer halfpension dus we eten in het hotel en dat smaakt weer prima.

  • 18 Augustus 2017 - 06:30

    Edwin:

    Hopen op mooi weer, want dan zijn de fjorden adembenemend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

D&J

Rondreis Noordkaap via Zweden, Finland en Noorwegen.

Actief sinds 30 Juli 2017
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 8614

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 26 Augustus 2017

Rondje Noordkaap

Landen bezocht: