Dag 11: Honningsvar – Alta - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van D&J . - WaarBenJij.nu Dag 11: Honningsvar – Alta - Reisverslag uit Honningsvåg, Noorwegen van D&J . - WaarBenJij.nu

Dag 11: Honningsvar – Alta

Door: D&J

Blijf op de hoogte en volg D&J

16 Augustus 2017 | Noorwegen, Honningsvåg

Het is vandaag weer schitterend weer, we hebben weer volle zon. Het bed was weer top, het ontbijt is heerlijk en om kwart over 9 vertrekken we uit het hotel. We komen nog andere Nederlanders tegen die dezelfde reis doen, alleen iets ingekort. Het bleek dat zij in de Viking Line onder het parkeerdek sliepen, letterlijk naast de machine kamer…. Wij hadden dus eigenlijk niets te klagen, want het kon nog veel erger! Ze konden gelukkig een upgrade krijgen voor 48 euro….

We besluiten toch nog even terug te gaan naar de Nordkapp, foto’s met een zonnetje is toch leuker :-). Als we nog even een rondje foto’s hebben gedaan en nog even genoten hebben van het uitzicht gaan we weer verder. Het is voor het grootste deel dezelfde weg als gisteren (er loopt op dit stuk namelijk maar 1 weg).

Voor de lunch dachten we ergens in de natuurlijk op het gasbrandertje een soepje op te warmen met een broodje erbij. Uiteindelijk een mooi plekje gevonden, maar helaas waaide het te hard om de brander aan te houden. Het werd dus een gehaaste koude soep met wel een lekker broodje.
Dat was dus geen succes (op de foto lijkt het net echt). Boel weer ingepakt en verder naar het hotel, wat niet al te ver meer rijden is. Komen we aan in de hotelkamer zit er een klein keukentje in… Als we dat hadden geweten hadden we de soep hier opgewarmd :-).

We doen nog een rondje in de omgeving en eten een lekkere pizza met salade bij het hotel (vandaag geen half pensioen). Daarna naar de kamer uitbuiken en slapen.